Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2010 17:55 - Милен Цветков: С Нова тв се разделихме
Автор: sisko871 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 648 Коментари: 0 Гласове:
0



  Милен Цветков: С Нова тв се разделихме

- Г-н Цветков, днес (вчера - б.а.) пак говорихте със зрители на живо, но само в интернет, а не на тв екрана. С какво започвате да се занимавате?

- Пуснах си скайпа във фейсбук и обявих, че всеки ден очаквам хората да разговарят на всякакви теми с мен от 9 до 10 ч., като отворена телефонна линия.

- Много от хората, които се обаждаха в тв ефира, едва ли имат интернет.

- Всеки 5-и в България има всекидневен достъп до интернет, четох някъде социологическо изследване. Има инициатива "Докажете, че българите сте 1 милион във фейсбук".

- Окончателно ли се разделихте с Нова тв?

- В живота няма нищо окончателно. Окончателна е само смъртта.

- Договорът изтече ли ви?

- Подписах споразумение за прекратяване на договора по взаимно съгласие. Това стана по-миналия четвъртък. Накараха ме да го подпиша в деня, в който ме отстраниха от "Здравей, България".

- Нали имахте проект за предаване през уикенда?

- Миналия понеделник се видяхме с програмния директор (Олга Лозанова - б.а.) и според нейното лично мнение има хляб в идеята през събота и неделя да се прави сутрешен блок. Идеята беше да е от 8 до 10 ч. в събота и от 10 до 12 ч. в неделя. Казаха: добре, ръководството трябва да реши. Днес (вчера - б.а.) ми се обадиха да ми кажат, че поради липса на финансови средства не могат да осъществят идеята.

- Защо ви отстраниха?

- Заради това, че предаването има нисък рейтинг според тях. Ще дам прост пример с интернет, защото това е територия, където нещата са по-неконтролируеми и поради тази причина по-истински. Когато започнахме на 19 януари 2009 г. по нов начин да представяме "Здравей, България", отворихме във фейсбук страница. Лимитът на една страница там е 5000 души и бързо го попълнихме. След това отворихме група. На 6-ия месец в нея имаше 12-13 хил. души. Общо станаха към 20 хил. Средно големите инициативи във фейсбук достигат до 40 хил. членове - примерно "Не карай пил".

Още един пример - във "ВИП Данс", когато трябваше да си сменям партньорката, за избора гласуваха 50 хиляди души. Е, и това ако е негледано предаване, а водещият му също. Според едно твърдение фокус групите показвали, че аз получавам най-голямо одобрение, но и най-голямо неодобрение.

- Това не значи, че не ви гледат. Дори напротив.

- Същото казвам и аз. Но е факт, че 50 хил. гласуват с кого да танцувам.

Що се отнася до рейтингите, това нищо не говори на зрителите. Но има 2000-3000 души, които знаем за какво става дума. За тях казвам следното нещо: няма как съдията на мача да има общ бизнес с единия от отборите за 1 300 000 евро и ние да му вярваме, че свири справедливо. Който знае, много добре разбира за какво приказвам.

А знаеш ли, че в тези рейтинги София се води с население от 1,2 млн. души, като реално в нея живеят 2 млн.

- Има ли друга причина за свалянето ви?

- Не мога да коментирам това. Аз съм изключително благодарен на Нова тв, че никога не ми е упражняван политически натиск. Наистина съм много горд с това, което направихме от 19 януари 2009 г. с този екип и с Лора, защото това беше едно парче, където човек можеше горе-долу да добие обективна представа какво се случва.

- Според Яне Янев, Бойко Борисов натиснал спусъка за вашето отстраняване, след като каза в интервю за нашия вестник, че го почвате от сутринта.

- Не мога да коментирам изказванията на политиците.

- Какво ще правите оттук нататък?

- Влизам в интернет, създавам сайт, публикувам в него на живо и на запис тв съдържание. Тъй като съм сам и нямам какво друго да правя и не мога да наема хора, то се изчерпва засега само с разговори и коментари на всякакви теми с хората. Тази сутрин, например, се включи г-жа Добрева от Милано.

След време в офиса ми ще има камери, които ще предават на живо. В сайта ще има чат, в който хората ще могат да коментират също на живо. Ако този проект започне да набира сила, тук ще могат да се канят гости. Например проф. Юлиан Вучков със своите 10-минутни лекции, също и Люба Кулезич и Мон Дьо. Не мога да кажа категорично, че идват, защото в момента не получавам пари от никого. Този проект ще трябва да се самофинансира чрез реклама, банери, есемеси.

- Защо сте в офиса на Димитър Пачеджиев? Този човек и навремето, когато пак се разделихте с Нова тв, ви приюти в колбасарския си бизнес.

- Защото сме приятели. Засега няма да му помагам. Но ако това нещо пропадне, ще трябва да се ориентирам какво да правя. Засега все още имам някаква заплата, която ми изплатиха, също и обезщетение, което е половината от заплатата.

- Притеснява ли ви обвинението към Пачеджиев, че е поръчал преди време да залеят с киселина бизнесдамата Петя Стаевска?

- Не, изобщо не се притеснявам. Има съд, който ще отсъди каква е истината. Това не пречи на моето приятелство с този човек. Той е бил винаги изключително коректен към мен и ми е подавал ръка в трудни моменти. Така че за мен той е добър човек.

- Не се ли страхувате?

- Не се страхувам от нищо.

- Защо всички известни журналисти, като ги отстранят от екрана, отиват в интернет?

- Не знам за другите. Но аз какво друго да правя, да отида да почукам на вратата на някоя телевизия ли? Аз съм продукт, ако телевизиите са търговци, те трябва да търсят продуктите и да ги продават.

- Как протече първият ви разговор със зрителите в интернет?

- Предложих им три теми - реформата в болниците, снимката на Бойко Борисов, поставена зад водещите на новините по Би Ти Ви, и за операция "Октопод".

- Какво мислите за операция "Октопод"?

- Аз съм много за държавата да показва мускули, но съм против да се остане само на това ниво. Когато показваш мускули, след това трябва да имаш сериозна теза, която да издържи в съда. Щом ще водиш война, трябва да предвидиш не само първата атака, която е много зрелищна, но на другия ден, когато стигнеш до окопната война, трябва да имаш достатъчно сили, за да издържиш. Министър-председателят като човек, който се занимава със спорт, знае, че трябват много тренировки, за да станеш шампион. Само с мускули не може.

- Ще продължавате ли да се карате с гостите?

- Никога не съм се карал. Когато човек е по-експресивен, това не означава, че се кара.

Аз не се сърдя, така си говоря.

Не съм агресивен, аз съм огледало за зрителите. В зависимост от това кой е насреща, такъв образ излиза в огледалото. Ако се обади човек, който говори смислено, аз започвам да говоря смислено. Ако се обади друг, който говори несмислено и губи времето на аудиторията, аз го прекъсвам. По същия начин и с гостите в студиото.

- Какво показва огледалото за работата на правителството?

- От самото начало правителството е характерно с това, че много бързо и динамично се променят мненията и действията. Ще правим пенсионна реформа, няма да я правим, ще пратим този еврокомисар, няма да го пратим, ще правим този зам. министър председател, няма да е този. Ако това е гаджето ми, ще си кажа, че е много несериозна жена - днеска искам, утре не искам.

Всяко действие би трябвало да се обмисля, преди да стане публично достояние. Това се вижда в огледалото - много голяма променливост.

- Кои са най-големите проблеми пред правителството?

- В здравната реформа. Някой трябва непрекъснато да обяснява на хората, за да бъде спечелен този фронт психологически. Не може във всяка паланка да има болница. Всъщност това, което се предлага в момента, съществува и отпреди 1989 г. Ако си от Малко Търново и получиш сериозен здравословен проблем, не отиваш в местната болница, а директно палиш и заминаваш за София. Защо трябва изкуствено да поддържаме болница в Малко Търново?

- Интересуват ли се хората от политика?

- Разбира се, в определена доза. Въпросът е как се поднася. Ние го бяхме направили в рамките на 15-20 минути.

- Имате ли намерение да влизате в политиката?

- Не знам, не мога да отговоря на този въпрос в момента.

- Какво каза дъщеря ви?

- Разочарована е.

- А бившата ви жена?

- Написа ми много хубав SMS. Каза ми, че съм роден да успея и това е само въпрос на време и вяра в себе си.

- Притеснявате ли се?

- Естествено, когато човек отива в една територия, за която не знае какво ще се случи. Още повече че имам заеми, които трябва да обслужвам по някакъв начин. Но пък снощи гледах един човек със сайт за обяви за работа. И се зачудих колко ли ще му е посещаемостта на този сайт, та да се издържа човекът, а той си седеше в един доста приличен офис и изглеждаше добре. Дали тези с обявите са по-интересни от тв съдържанието, което аз ще предложа?


 


Тагове:   Милен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisko871
Категория: История
Прочетен: 1355307
Постинги: 701
Коментари: 704
Гласове: 694
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031