Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2010 19:34 - Продължението на семейната война: Яна срещу Ивайло
Автор: sisko871 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1060 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2010 19:34


  Продължението на семейната война: Яна срещу Ивайло

Вчера ви представихме първата част от разговора на Гала и Яна в студиото на "На кафе". Днес в сутрешното предаване се излъчи продължението на интервюто със скандалната адреналинка Яна. Както знаете, повод е  секс клипче с участието на блондинката, което попадна в интернет пространството.

Яна сподели, че Ивайло й е посягал не един път, но тя не е подавала жалби, което сега отчита като грешка.

"Няма какво да го крия, това е един агресивен човек, който явно е склонен на такива неща", заяви адреналинката.

Тя разказа с подробности за побоя, вследствие на който си е извадила медицинско свидетелство, за сексуалния си живот с Ивайло, за отношението и реакциите на неговите родители.


След като Гала чу версията на Яна, тя се свърза по телефона и с ответната страна. Ивайло не се появи в студиото на "На кафе", но отговори на всички въпроси на водещата. Ето и част от разговора им:

"Шокиран съм за пореден път от поведението на Яна и долнопробните, неверни неща, които разказва, и по този начин се вкарва в медийното пространство и по всякакъв начин търси медийна изява. Не мисля да влизам в подробности", каза Ивайло.

"Това видео не съм го качил аз и всякакви обвинения по мой адрес са абсолютно неверни. Ще си търся правото в съда. Много е грозно по този начин да се разказват някакви неща. Отвратен съм от това."

Дизайнерът отрече твърденията да има обратна сексуална ориентация, както и склонност към употреба на наркотици.

"Аз съм абсолютно хетеросексуален. Това са за пореден път инсинуации и невярни неща, които тя казва."

"Нямам зависимост от наркотици. И нека да се докаже, готов съм да отида и на тестове, така че нека да не се спекулира с тези неща."

Ивайло заяви пред Гала, че не мисли, че не е правилно чрез медийното пространство да се решават семейните проблеми. Моделиерът твърдеше пред водещата, че е получавал заплахи от Яна и настоящия й приятел.

Иво отрече и твърденията на бившата си за насилие срещу нея, като ги нерече "абсолютна неистина".

 



Тагове:   война,   Яна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisko871
Категория: История
Прочетен: 1357670
Постинги: 701
Коментари: 704
Гласове: 694
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930