Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2010 20:27 - Райна: Аз зярязах Коцето!
Автор: sisko871 Категория: Музика   
Прочетен: 1037 Коментари: 0 Гласове:
0



  Райна: Аз зярязах Коцето!

Вече съм готова да родя дете, заминавам с любимия човек в Тайланд, споделя певицата. Тихата война между Райна и Коцето продължава. Въпреки че са разделени от близо година и имат нови връзки, „пилетата" не пропускат да се „клъвнат" при всяка своя публична изява. 

Константин не спира да дразни ревнивата македонка с безчет интервюта, в които надълго и нашироко разказва за бившата си годеница Деси - дъщеря на банкерката Кристалина Георгиева, както и за новото си гадже Надя. 

Фолкпевецът без свян разкрива, че „забил" ВИП щерката, когато тя била само на 13 години! И отново без свян се фука как я зарязал заради колежката си Антонина, която после сменил с Райна. Но най-шокиращото признание на изпълнителя на „Ти си само осми клас" или „химна на педофилите", както се шегуват фенове, е, че е имал взимане-даване с непълнолетната Надежда още докато бил сгоден с Райна! 

„Ние с Надя се познаваме от 2-3 години. Беше ученичка в гимназията. Видяхме се в едно заведение на мой братовчед, където тя идваше с класа си. Веднага забелязах, че е много мило момиче и има харизматично излъчване. 

С течение на времето тя поотрасна буквално пред очите ми. Лека-полека започнахме да излизаме и да пием кафенца. Аз гледах дотогава на нея като на детенце. Но в момента, в който нещата с Райна започнаха да охладняват, при връзката ми с Надя имаше затопляне."

След наглото признанието, че е „подгрявал" с ученичката по време на връзката им, Коцето твърди, че с Райна си оставали приятели и дори наскоро се срещнали, "за да си види синовете", както нарича пинчерите Дракон и Карпузи. Вбесена от изказванията на Коцето, Райна не му остана длъжна. Тя отрече думите на бившата си половинка, че страдал много за двамата си „синове", а всъщност въобще не се интересувал от тях. Животинките пък вече го забравили, защото не са го виждали от една година. 

Нещо повече - Райна за пръв път призна публично, че тя го е зарязала, намеквайки, че й е писнало от изневерите му. „Разделихме се, защото имаме различни виждания за нещата от живота, за отношенията си с хората, за любовта. Аз влагам един смисъл в любовта, той - съвсем друг. Просто имаме различни схващания за живота и за начина, по който искаме да живеем този живот. И понеже в един момент пътищата ни започнаха да се разделят, преценихме, че няма смисъл да продължаваме. И така сложих край на всичко, разкрива Райна пред БЛИЦ. 


Но, разбира се, имаше и други причини, които подплатиха това мое решение. Причини, които ще спестя, защото това са много лични неща". „Много личните неща" според близки до бившата двойка са изневерите на Коцето и несериозното отношение към връзката им. Самата Райна признава: „Аз не усетих от него, че той е готов да бъде баща. Аз усещах единствено желанието му да има дете, защото просто е навършил определена възраст, на която всичките му приятели вече имат деца. Това е. Смятам, че аз съм готова да имам дете, но не защото съм станала на 28 години, а просто защото се чувствам достатъчно зряла за това", клъвна го Пилето. 

И въпреки че самият Константин я издаде, че живее с партньора си от „ВИП данс" Светльо, Райна категорично отказва да говори за връзката си с танцьора. „Коцето не знае аз какви отношения имам и с кого, защото аз не обичам да парадирам с личния си живот. Няма и да го направя. Това той какво прави с личния си живот си е изцяло негова работа. 

Аз съм различен човек и не обичам да говоря за личния си живот, но това не значи, че нямам такъв. Искам да запазя личното си пространство само за себе си", заяви певицата. Единственото, което издаде, е, че през март заминава на почивка в Тайланд с любимия човек. „Не знам защо много хора си мислят, че аз съм седнала и роня сълзи за миналото. 

Това изобщо не е така, още повече, че аз сама избрах този финал", отсича сладката македонка. И забива на бившия си последно кроше: „Никога повече не бих станала гадже на мой колега от попфолка!".



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisko871
Категория: История
Прочетен: 1358063
Постинги: 701
Коментари: 704
Гласове: 694
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930