Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2010 20:38 - МВР издирва Йордан Лечков
Автор: sisko871 Категория: Новини   
Прочетен: 857 Коментари: 0 Гласове:
3



 МВР издирва Йордан Лечков 
image
Кметът на Сливен: Това е полицейщина
 

Столичната дирекция на вътрешните работи издирва кмета на Сливен и вицепрезидент на Българския футболен съюз Йордан Лечков. Причината е пътен инцидент възникнал на алея “Яворов” в София. Това съобщи шефът на СДВР комисар Валери Йорданов пред Дарик.

Според полицията кметът на Сливен е извършил нарушение, като е карал с превишена скорост и не се е подчинил на разпорежданията на катаджия. Лечков е хвърлил документите в патрулката на полицая и му е показал неприлични знаци, след което е отпрашил с бясна скорост.

Катаджията не е успял да направи повече нищо. Подал е рапорт в Районното управление на МВР. От полицията твърдят, че има и преки очевидци на инцидента. Не е ясно, дали действията на Лечков са хванати и от камерите за видеонаблюдение, които са разположени в тази част на столицата.

“Хвърля документите на колегите, затваря вратата и показва среден пръст на колегите, след което потегля с автомобила. Има свидетели на неприличните жестове и на хвърлянето на документите. Автомобилът и нарушителят са обявени за издирване”, разказа комисар Йорданов. Утре Лечков е привикан в СДВР, за да даде обяснения по случая. На влизане в Стара Загора е бил засечен от патрул на “Пътна полиция” и е установено, че се движи без документи.

“Не знам какво твърди полицията, личната ми карта остана при полицаите. Имаха някакви претенции, нека го докажат, ако могат. Спрях, написаха ми, аз бързах и си търся личната карта, аз мога да кажа, че са ми откраднали личната карта, пък. Няма никакъв инцидент, съвсем нормално е, ако съм направил нарушение, имам номер на колата, да ми пратят паяк. Нека да ми пратят личната карта. Това са глупости и полицейщини”, коментира Лечков.



Тагове:   МВР,   Лечков,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisko871
Категория: История
Прочетен: 1356004
Постинги: 701
Коментари: 704
Гласове: 694
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031