Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 18:43 - МИСЛЕХ ЛЕЧКОВ ЗА МЪЖКАР
Автор: sisko871 Категория: Спорт   
Прочетен: 627 Коментари: 0 Гласове:
0



 ВЪНДЕВ ПРЕД БЛИЦ: МИСЛЕХ ЛЕЧКОВ ЗА МЪЖКАР, У НАС БЕДНИТЕ НЯМАТ ПРАВА       изпрати на приятел image image image image image 100% съм убеден, че е наредил на комисията да не къса договора ми, не искам повече в Сливен, заяви нападателят

Нападателят Явор Въндев е афектиран от решението на Арбитража към БФС да не разтрогне договора му със Сливен по вина на клуба. Шампионът с Локомотив (Пловдив) от 2004 година има да получава четири заплати от Йордан Лечков. Въндев твърди, че героят от САЩ`94 е наредил на хората от БФС да не късат контракта му, както и тези на Илия Илиев, Марко Марков и Борислав Стойчев.


- Мислех, че Лечков е мъжкар. Като дойдох в Сливен през август 2008 година, говорихме едно, а сега не спазва обещанието си. Тогава твърдеше, че няма да ми прави спънки, а какво се оказа - спира футболната ми кариера и не ми позволява да се развивам. В България явно по вина на клуба можеш да разтрогнеш само с Ботев. Не знам за какво може да се скъса договор, ако не за четири неизплатени заплати. Излиза, че който работи при Лечков, е негов роб, докато го освободят. 100% съм убеден, че той е наредил на комисията да не късат договорите ни. Това не е нормално. В България никой не спазва законите, бедните нямат права.

- Докога си обвързан с "войводите"?
- Имам договор с клуба за още година и половина, но няма как да се завърна и да играя там.

- Кое те кара да се откажеш от Сливен? 
- Доколкото знам, Дуци Симонович не мисли да разчита на мен. Няма смисъл да се връщам. Сега съм в Пловдив при семейството си.

- Какво мислиш да правиш сега?
- Ще се обърна към УЕФА, тъй като е нормално да търся правата си. Искам да играя футбол, все пак храня семейство. То е ясно, че в Сливен повече няма да бъда. От август чакам пари, но все още не съм взел нито лев. Продължавам да се боря. Всичко случващо се е нереално. Все едно живеем на друга планета, щом не можеш да разтрогнеш договора си при четири неизплатени заплати. И какво излиза в крайна сметка - Арбитражният съд си измисля, че можем да разтрогнем и при една неизплатена заплата. Не знам защо въобще плащаме годишна такса от 60 лева уж да защитават правата ни.

- Какво ти казаха от комисията?
- Аз не бях там. Все още не съм се запознал подробно с решението на Арбитража. Адвокатът ми присъства на заседанието. Не знам какви са им аргументите, за да не скъсат договорите ни по вина на клуба. Може би причината е, че Лечков е вицепрезидент на централата. Предлагам им да преместят БФС в Сливен, та да му е по-удобно.

- Кое мислиш, че е накарало хората от БФС да не разтрогнат договорите ви при положение, че имате да получавате по няколко заплати? 
- Лечков е представил някакви документи, че бил ни превел заплатите в някаква банка. Постъпват толкова нагло с нас. Открили са ни сметки и уж са превели пари в тях. Обаче, когато отидохме да ги теглим, нямаше нищо. От банката ни обясниха, че има запор на сметките, докато от клуба не дадат позволение да теглим парите, които са на наше име. В продължение на една година винаги са ни плащали на ръка. Сега изведнъж решиха това да става по банков път. Но явно и в банката са в комбина с Лечков.

- Знаем, че искаш да се завърнеш на "Лаута". Има ли шанс това да се случи сега?
- Лечков ще иска трансферна сума за мен. Дано г-н Константин Динев се навие да му даде пари и да се завърна на "Лаута". Не искам да се разделям по този начин със Сливен. Не желая да се занимавам със скандали. Не се отчайвам, най-важното е да сме живи и здрави. Животът продължава, няма да легна и да умирам. Ако трябва, ще дам всичките си пари, но искам да покажа на г-н Лечков, че не е прав.

- А кога за последно разговаря с Лечков и помоли ли го да те пусне в Локо (Пд)?
- За последно говорихме на 10 декември. Тогава обеща, че до Коледа ще се изплати. Когато се събрахме на банкет, никой от ръководството не дойде да ни пожелае весели празници, всички бяха сърдити. 
ПЛАМЕН СЛАВОВ/БЛИЦ



Тагове:   мъжкар,   Лечков,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisko871
Категория: История
Прочетен: 1357712
Постинги: 701
Коментари: 704
Гласове: 694
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930