Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 14:46 - Любовни пожелания за Свети Валентин
Автор: sisko871 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2421 Коментари: 1 Гласове:
1



 Любовни пожелания за Свети Валентин

Наближава празникът на влюбените - Свети Валентин. Традициите повеляват да подарим нещо на любимия човек и да изразим с думи любовта си към него. Предлагаме Ви няколко идеи за текст към Вашата картичка, с която ще ощастливите любимия или любимата.

    image

Да обичаш и да бъдеш обичан - игра най-красива. Бъди ми съперник - днес е турнира!


image

Без теб я няма любовта, няма слънце и луна. Щом не си до мен, няма нощ и ден, без теб я няма радостта... Обичам те! - не го забравяй! 


image

Сънувах топла зимна вечер, момиче нежно, мило и красиво. Сънувах ли? - или бе реалност. - Необяснимо! 


image

Ти си сладък миг, действащ като наркотик... Ти си розата в полето, завладяваща сърцето. Сърцето ми бушува, защото само тебе то жадува!!!


image

Ти си ален мак в полето, ти си птица в небето - помни, че те обичам и в тебе аз се вричам!


image

Една стрела прониза моето сърце, една сълза се стича по твоето лице - това е знак, че искам теб - това е знак, че ти си любимия човек!


image



С мен остани в нощта на Свети Валентин, в страсти да се потопим и две сърца да възпламеним!


image

Ти си част от моето сърце, без тебе то разделя се на  две, ти ми даваш хиляди неща, както днес, в деня на любовта!


image

Моето щастие с твоето име наричам, защото ти съществуваш и аз те обичам!
image



Искам да съм духът в бутилката, която вълните изхвърлят на белия пясък. Ще съм пред теб, когато я отвориш, от щастие ще плача, когато проговориш.


image

Заради теб ще оцелея, ще ме има. За тялото не трябва много храна и вино, а твоята любов ще бъде лек, любими. Така ще преживеем всяка дълга зима.


image

Видя ли твоите две очи, страстта в мен започва да гори. И макар че аз не го изричам - ти знай, че много те обичам!


image

Скъпичко, всеки сантиметър от разстоянието между нас е капка кръв от сърцето ми!


image

Да те издигна и да те погазя, да те разплача и да съм спокойна, така жестоко искам да си мой, че от обич мога да те мразя!


image

Господине, поръчали сте събуждане по телефона след 360 дни сън за датата 14.02. - Това е днес. Събуди се!


image

Искам да те прегръщам, когато заспиваш, да те докосвам, когато сънуваш, да те целувам, когато се събудиш и да правим любов през останалото време!


image

Днешния ден е този, когато цветята ще са рози, любовта ще е в огромни дози, а сексът нека да е в различни пози!


image



За най-големия ми любовчия, стани ти днес мой кибритлия, запали ти страстно моето сърце, за да се чувствам по-добре!


image

И ето, Коледа отмина, но аз не станах на мезе, и в този ден, поглеждайки към теб, усещам, че аз съм влюбено прасе! 


image

Ти си моята гугутка, ти си най-хубавата...жена! Ела двама да празнуваме и яко да се поцелуваме! И под нощния лазур да ти покажа моя..подарък!


image

Любими, ти си моят светъл лъч в края на тунела. Все бъди! Само да не си насрещен влак... 


image

На тебе се вричам, до гроб те обичам, в шума и покоя, бъди само моя!


image

Любов моя, искам да ти кажа: лежиш ми на сърцето, като свиня на шосето! :)
image

О-чаквам те, Б-оязливо, И-скам те, Ч-аровнико! А-ко М-ожеш, Т-ази вечер Е-ла!


image

Сълзи се спускат по моето лице, а душата ми мълчи. Защо? - защо те обича, а не може да го изрече. Затова тя ти пише и без думи ти казва ОБИЧАЙ МЕ и ти!


image

Мене жокер не ми трябва. Нито пък джакпот! Аз искам само теб и твоята любов. Днес!
image



За Св.Валентин искам да ти подаря нещо мило, нещо сладко, нещо секси, но дисплея ти е прекалено малък да ме побере, затова ела при мен да си вземеш падаръка!


image

Ако за деня на влюбените желаеш еротичен масаж - натисни 1, за нежност и романтика - натисни 2, за любов - 3, а за всичко това набери моя номер!
image

Ако всеки път, когато си мислех за теб падаше по 1 звезда, Луната щеше да разбере какво е самота. Не искам да съм на нейно място на 14.02


image

В този светъл, страстен ден, ти пробуждаш звяра в мен, искам те сега при мен, ела! Да ти разкрия любовта!
image

Не питай защо те обикнах още от първия ден, а питай ако те загубя,какво ще стане с мен!


image

Преди да легнеш тази вечер, отвори прозореца, почувствай как вятъра те гали, чуй смеха на звездите и приеми целувката, която луната ти праща от мен!


image

Исках да бъда част от теб, да се промъкна между ударите на сърцето ти. Днес аз съм ритъмът на сърцето ти и самия теб повече от всякога. Обичам те!
image



Днес е светъл ден за нас, скоро ще настъпи час, в който ще те изтезавам шумно - ще те любя парещо и неразумно!
image



Един красив балон, в ръцете на пикантен слон, те чака скромно у дома - ела да ти го подаря.


image

Усещаш, че литваш - тя дава крила. Най-светлото чувство навярно е тя. За нея си вечно готов - навярно това е Любов!


image

Снощи под небето славно, с тебе беше ми забавно - свих си хиляди звезди, една от всички беше ти!
image

Влюбен ли си ти, не зная, но аз изгарям в любовта за тебе всяка нощ мечтая да слеем тяло и душа!


image

Нека любовта ни да вдъхва живот като жива вода, нека да разцъфти като рядко цвете сред пустинните пясъци и да устои на всички бури и урагани.




image

Сред букет от рози и купища от шоколад, аз ще търся твоите устни, защото те са най-красиви и най-сладки от всичко!
image

Едно ти никога не забравяй, едно ти винаги помни, че някъде далеч в безкрая едно сърце за теб тупти!


image

От всичко се отричам, от живота си дори, ако някого обичам, знай това си ти!


image

Цял ден си пея и си сричам - само, само теб обичам!
image Честит Свети Валентин, подарявам ти себе си! Обичай ме днес! Утре! Вдругиден! Обичай ме през всички дни до вечността!


image

Хубава си дявол да те вземе
и нека този дявол бъда аз.
И срещу дявол ще изляза на сражение
ако той застане между нас!


image

Хиляда пъти дай да те целуна...
и после сто... и после пак хиляда.



Гласувай:
1



1. анонимен - Jalko 4e lubimiqt me napusna zaradi druga ku4ka
09.03.2010 10:36
mn. jalko qt me e za6toto tq go spe4eli. a az zagubix no 6te prod1ljavam da se borq za6toto to e nai prekrasnoto mom4e na sveta. no stixovete sa xubavi.
prod1ljavaite na pred za lubim 4ovek ako go obi4ate.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sisko871
Категория: История
Прочетен: 1357683
Постинги: 701
Коментари: 704
Гласове: 694
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930