Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2010 16:37 - Мъжът и жената
Автор: sisko871 Категория: Тя и той   
Прочетен: 529 Коментари: 0 Гласове:
0



  Мъжът и жената

 

 

Мъже. Марс. Жени. Венера. И всякакви подобни простотии. Но наистина много рядко разбираме жените, а май и те нас! Затова се опитваме да те светнем за някои особености в лингвистичния свят на жената.

 

image

 

ЕЗИКЪТ НА ЖЕНАТА:


Да = Не.

Не = Да.

Може би = Не.

Ние трябва = Аз искам.

Съжалявам = Ще съжаляваш.

Трябва да поговорим = Искам да се оплача

Разбира се, давай = Не искам да го правиш

Прави каквото искаш = Ще си платиш за това по-късно.

Не съм разстроена = Разбира се, че съм разстроена, идиот такъв!

Слушаш ли ме? = Вече е твърде късно, мъртъв си.

Трябва да се научиш да общуваш = Просто се съгласи с мен.

Бъди романтичен, изгаси лампата = Имам отпуснати бедра.

Ти си толкова ... мъжествен = Трябва да се обръснеш и освен това много се потиш.

Обичаш ли ме? = Ще поискам нещо скъпо.

Ти решаваш = Досега трябва да ти е ясно правилното решение.

Много си внимателен тази вечер = Винаги само за секс ли мислиш?

След минутка съм готова = Събуй си обувките и си намери хубав мач потелевизията.

Колко ме обичаш? = Днес направих нещо, което ти със сигурност няма да ти хареса.

 

image

 

 

ЕЗИКЪТ НА МЪЖЕТЕ:

Гладен съм = Гладен съм.

Спи ми се = Спи ми се.

Уморен съм = Уморен съм.

Хубава рокля = Хубава цепка!

Обичам те = Хайде да правим секс.

Скучно ми е = Искаш ли да правим секс?

Какво има? (Какво не е наред) = Предполагам, че не може да става въпрос за секса?

Може ли да потанцуваме? = Бих искал да правя секс с теб.

Може ли да ти се обаждам от време на време? = Бих искал да правя секс с теб.

Искаш ли да отидем на кино? = Бих искал да правя секс с теб.

Мога ли да те изведа на вечеря? = Бих искал да правя секс с теб.

Ще се омъжиш ли за мен? = Искам да е незаконно да правиш секс с други мъже.

Изглеждаш ми напрегната, нека ти направя масаж = Искам да правим секс в близките десет минути.

Нека поговорим = Опитвам се да те впечетля като ти покажа, че съм умен и след това бих искал да правя секс с теб.



Тагове:   Мъжът,   жената,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisko871
Категория: История
Прочетен: 1357844
Постинги: 701
Коментари: 704
Гласове: 694
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930